مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:362022-11-22سياسي

برگزاری رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان با محوریت میرزا کوچک


رییس بسیج دانش آموزی گیلان، از برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان خبر داد و افزود: این مهم به بازگویی شخصیت میرزا و  شناختن هویت گیلان برای دیگران کمک می کند.

- برگزاری رویداد دانش آموزی مسطور در گیلان با محوریت میرزا کوچک ایسنا/گیلان رییس بسیج دانش آموزی گیلان، از برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان خبر داد و افزود: این مهم به بازگویی شخصیت میرزا و  شناختن هویت گیلان برای دیگران کمک می کند.

حامد حبیب زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه ها فعالیت بسیار جدی و تاثیرگذاری دارد، اظهار کرد: بسیج در چند حوزه از جمله علمی، فرهنگی، پژوهشی، عدالت آموزشی و اجتماعی فعالیت داشته و وظایف خود را به بهترین نحو اجرایی می کند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج دانش آموزی در اجرای عدالت آموزشی در بین دانش آموزان گفت: برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس و در بین تمامی دانش آموزان، طرح مکمل های آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت در همه شهرستان های گیلان در حال انجام است که این دانش آموزان ابتدا در طرح ثبت نام و سپس به صورت آنلاین برای مشاوره های تحصیلی با بهترین اساتید کشوری ارتباط برقرار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان با محوریت میرزا کوچک

برگزاری رویداد دانش آموزی «مسطور» در گیلان با محوریت میرزا کوچک